Uwielbiam i ubóstwiam jego filmy, jego rolę wszystko....podoba mi się akcja, humor i wogóle wszystko
Czy możecie mi powiedziec o jakiś podobnych twórcach
Mam wrażenie, że nie ma już drugiego twórcy który tak regularnie tworzy filmy w tym klimacie. Ja uwielbiam "czarne filmy", myślę, że nie każdemu odpowiada ten klimat ale jeśli lubisz Tylera, jego filmy, styl to ja moge polecić ze swojej strony z filmów z Murzynami: Brown Sugar; Witaj w domu panie Jenkins; Te święta; Czas na przyjaźń; Barbershop; Baby Boy; Motyw 1 i 2; Pod prąd; Czterej Bracia-niekoniecznie taki czarny ale uwielbiam; Ścigając Marzenia; Nierozerwalna więź; Nasze wielkie rodzinne wesele; Chyba kocham swoją żonę; Norbit; Ostatnie Wakacje; Two can play that game; Królestwo niebieskie; Dreamgirls; Wygrać miłość; Sekretne życie pszczół; Salon piękności; wszytsko się wali; Desperatki; Skok przez miotłę; Krok od sławy; Cios poniżej pasa; Rewanż; Loteria; Wojna Pokus; Życie w trójkącie 3 części...
I zakładam, że masz obejrzane wszytsko Tylera..... Są oczywiście inne filmy Służace, Agent XXL, Daleko jeszcze... ale wymieniłam subiektywnie jako najzagorzalsza fanka Tylera które warto obejrzeć jak najszybciej.