Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - The Spider and the Fly - 8 2 - Szlachectwo zobowiązuje - 7 3 - Szkoła dla drani - 7 4 - It Always Rains on Sunday - 6 we współpracy: U progu tajemnicy - 6