Każdy z filmów przy których pracował był dla mnie co najmniej niezły. Wielki plus za X-Menów. Świetnie się bawiłem w kinie.
A moje oceny rozkładają się tak: Layer Cake - 9 Stardust - 8 Kick-Ass - 8 X-Men - 10
Ja trochę niżej: Layer Cake - 6 Stardust - 7 Kick-Ass - 8 X-Men - 9
To obejrzyj jeszcze raz.
no właśnie tak widać, że do tej pory całkiem niezawodny
Każdy jego film jest przynajmniej dobry.